Kurs Email – Marketing | Certyfikat

Gdy Twoja strona, blog lub sklep już działa, stajesz przed kolejnym niezwykle ważnym zadaniem jakim jest pozyskanie Klientów. Co wówczas robi większość niedoświadczonych właścicieli stron? Inwestują w reklamy na Facebooku, Google Ads i w innych miejscach. Ruch się pojawia, ale odbija się od strony jak piłeczka, by więcej nie wrócić. Chyba że znowu zainwestujemy w reklamę i im się przypomnimy i tak na okrągło. Pytanie czy to optymalne?

Jeśli masz dużo pieniędzy i nie ma dla Ciebie znaczenia ile wydasz na reklamę, to pewnie ten kurs Cię nie zainteresuje (choć i tak powinien), ale jeśli liczysz się z wydatkami i zależy Ci na generowaniu możliwie największych zwrotów z każdej zainwestowanej w marketing złotówki

Email Marketing, to wciąż najskuteczniejszy kanał sprzedaży i nic nie wskazuje na to, aby miało się to zmienić, choć nie brakowało takich, którzy wieszczyli jego szybki koniec uznając, że wszyscy przesiądą się na Media Społecznościowe i wkrótce nikt nie będzie korzystał z kont email. A jak to u Ciebie wygląda? Masz swój adres email, który regularnie sprawdzasz? Na pewno tak 🙂

Należycie wykorzystany Emal Marketing w strategii prowadzonych kampanii (i nie tylko) jest w stanie mocno podnieść dochody z działań z w Internecie. Jeśli nie wykorzystasz tego potencjału, będziesz mógł mieć pretensje wyłącznie do siebie jednocześnie patrząc jak Twoja konkurencja rośnie w oczach, gdy Ty każdego miesiąca zmagasz się z uregulowaniem bieżących kosztów prowadzenia firmy

Modern WEB Design
Grzegorz Łęczycki

Grzegorz Łęczycki – 2021 – Wszystkie prawa zastrzeone