Reklama w Google

Kampanie reklamowe w Google Ads (wcześniej Google AdWords i Google AdWords Express) to internetowe rozwiązanie reklamowe wykorzystywane przez firmy do promowania produktów i usług w wyszukiwarce Google, w serwisie YouTube i na innych stronach.

 

Google Ads umożliwia reklamodawcom wybór konkretnych celów reklamowych, takich jak zwiększanie liczby połączeń telefonicznych lub wizyt na stronie. Na koncie Google Ads reklamodawcy mogą dostosowywać budżet i kierowanie oraz uruchamiać i wstrzymywać reklamy w dowolnej chwili.

Rodzaje kampanii Google Ads:

  • Kampania w sieci wyszukiwania – najczęściej w formie tekstowej. Te reklamy wyświetlają się na stronach wyników wyszukiwania Google, gdy ktoś szuka oferowanych przez Ciebie produktów lub usług
  • Kampania w sieci reklamowej – najczęściej w formie graficznej. Te reklamy pojawiają się na stronach i w aplikacjach odwiedzanych przez Twoich klientów
  • Kampania wideo – zwykle 6–15-sekundowe filmy. Te reklamy pojawiają się tuż przed wyświetleniem treści w YouTube lub w trakcie ich wyświetlania
  • Kampania PLA (Merchant Center/Produktowa)
  • Kampania Remarketingowa

Certyfikaty Google ADS

Aktywnie szkolę się w dziedzinie reklamy w internecie, co potwierdzają poniższe certyfikaty